![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Var gränsen går antar jag beror på hur snabb dator man har.
Har du testat olika storlekar på dekalerna? Blir det alltid samma fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Grejen är att jag har en monsterdator, bara några månader gammal, den är en mördarmaskin och snabb, så det kan inte bero på datorn... Har prövat olika storlekar utan resultat.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej då vet vi det.
För att sammanfatta, du får alltså alltid "something bad happened" när du väljer någon av dina egna dekaler? Men mina funkar, är det så? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
När jag först prövade RWDecal fick jag det inte att funka. Ingen krasch men det blev "missing texture" på alla mina dekaler. Jag gav upp och struntade i RWDecal i flera år, men nu fungerar det. Det kanske är värt ett försök att installera om RWDecal, ta bort alla spår av din source-mapp och dina dekaler och pröva igen.
Det är tyvärr det bästa jag kan komma på. Du kan ju fråga i UK Trainsim-forumet också, där hänger väl en hel del folk som har koll på detta kan jag tänka mig. Förresten, har du testat olika inställningar på dekalarna? Olika storlekar, kamerahöjd osv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nej f*n får det fortfarande inte att fungera. Har testat att installera om, ändra höjder, storlekar, rensat mappar osv osv. Inget hjälper och jag blir så förbannad. Jäkla rw som inte kan ge bättre felsökningsinfo än "something bad happened".