![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag gjorde det för en timme sen. Fortarande startprocess i en timme, trots antalet tilesminskning. 10 tiles, är det för många? Verkligen galet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
har du rätt version av google Earth. 6.1 är den sista versionen som RWDecal kan jobba med.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
ver. är 7.1.1.1888
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Versjonen du har funker ikke, men hvis du ikke har det veldig travelt med å bygge så vil google-maps "overlay" bli tilgjengelig når TS14 kommer
![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Okej! Då väntar jag tills dess. Hoppas TS14 funkar med Google-maps.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=l2_q5NgLp8w
3:20 in börjar det du tycker är intressant och ca 4:15 kommer dom till Google maps integration.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Undrans om dom har med höjddata i detta oxå??
Nåja, jag är som vanligt skeptisk till allt och väntar in i det sista med att uppdatera, har ändå väldigt lite tid för simulatorn just nu och en tid framöver.