![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Mycket snyggt arbete! Kommer bli en väldigt vacker spårvagn detdär!
![]() Men vad är det för streck på det vita ovanför fönstret? Syns även på helhetsbilden.
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bäst att skriva något, innan du blir besviken för att ingen visar intresse trots 228 visningar av tråden och bara 8 inlägg.
Följer dina projekt som vanligt i tysthet för det mesta, flera gånger dagligen och som vanligt ser det kanonbra ut. ![]()
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... skriva så mycket i detta stadium, med det är alltid kul att få glada tillrop
![]() Dagen har gått åt att göra massa detaljer men mycket kvar:
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]() Om nya bilder önskas hör av vagnen så hör dej till mig, jobbar som konduktör varje helg under nov i vagnhallen (ringlinjens) ![]()
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2013-11-26 klockan 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Bilder på förarplatsens reglage skulle vara bra, annars blir det Kirunasvängen. I övrigt har jag det mesta.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Vackert! Jag älskar spårvagnar, så detta värmer i hjärtat.
![]()
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
... som ni kan bedriva under mörka vinterkvällar
![]() Alla Skylter på M5 blir egna mesher och går att dölja genom att sätta mesh-containerns auto-create = 0. Alla skyltar är mappade på en textur som heter skyltar.tga med alpha-texturen skyltar_alpha.bmp. Dessa kan man ändra och få fram andra vagnsnummer, linjer och destinationer. Detta är ett jobb jag INTE tänker göra ![]() Den M5 jag kommer att ge ut är M5 nr 71, linje 4, Majorna-Getebergsäng, resten är upp till var och en ![]() Linje 4 förlängdes sedemera i väster till Sannaplan och i söder till Mölndal. Linjesystemet 1907 bifogas som PDF. Texturerna i Skyltar Texturer.rar Resten av bilderna visar var de olika skyltarna är mappade. Typsnittet är Gill MT Lycka till ![]()