![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Den där s tavlan som jag snackade om för ett tag sedan har jag inte glömt bort. Tiden har bara inte räckt till. Men snart är det lov och då ska jag börja på den tänkte jag.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Vad tycks?
![]() ![]() Nu ska det bara på lite textur. S-tavla_utan_textur.jpg EDIT: Så nu börjar såklart problemen. Texturen blev inte jättebra, så jag väntar tills nästa vecka då jag kna få hjälp av en lärare på skolan. (har aldrig jobbat med textur förr)
//AlleDahlle ![]() Øresundståg (X31K) Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator Senast redigerad av AlleDahlle den 2014-02-18 klockan 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vore ju trevligt med lite feedback!
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Skulle kunna vara så att det är svårt att ge feedback på en sån här relativt enkel detalj som man inte ser i sitt sammanhang med textur och allt...
![]() Vad är ditt bekymmer med texturen? Fundera gärna angående texturen, om det är fler bra-att-ha-detaljer som du kanske vill ha in på samma textur, en S-tavla är ju inte så omfattande textur i sig. Jag skulle nog passa på att ha en textur som kan tjäna till fler likartade tavlor. Sen är jag personligen larvigt förtjust i fototexturer, men det är jag det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja det har du rätt i att det kan vara svårt.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara, den blir väldigt konstig. Skulle kunna ta en ny bild imorgon.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Sådär ja, nu ska den bara exporteras in i spelet också, skulle uppskatta lite hjälp med detta dock!
sTavla-med-textur.jpg
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
riktigt snyggt.