![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
FPS ja... Min dator är väldigt kraftfull och klarar det mesta, så jag tror itne det blir några större problem på ett tag.
![]() Iaf. Spårdragningen är klar. Förbindelsen mellan Borlänge och Falun är klar. (Det var inte så lätt), men jag måste justera höjden på spåret så det passar in i landskapet, eller tvärtom. Sen börjar jag med dekorationen och "allt det andra". Tog mig ca. 15 minuter att köra på 120-130 km/h.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-02-25 klockan 20:05. |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|