![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag har samma problem som du. Har tittat lite i eng-filen men inte blivit något klokare.
Men problemet borde i alla fall ligga där tycker jag. Så vitt jag kan se i medlemslistan så var Arne inloggad på forumet senast idag. Prova med att skicka ett PM till pussgurkan som han heter här. mvh .... Mats
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag testade den och får samma fel som ni. Otroligt fint lok Pussgurkan har gjort! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
OpenRails loggfil visar:
Warning: Expected end of file in C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Train Simulator\trains\trainset\T21\SJ_T21_83.eng:line 567 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Totte, kan du ta och kopiera den nämnda raden samt de två över och under så kan jag titta på det.
Posta gärna här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-02-26 klockan 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Micke321 hjälper mig att lösa T21. Vi får se. Tack för du visade ditt intresse. Jag hör av mig om det är nå´t.
|
![]() |
![]() |