![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Det var tråkigt att höra, men jag förstår dig. För mig har samtliga moderna hastighetskyltar försvunnit så nu använder jag de "gamla" moderna skyltarna.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Om du går in i minimappen så skall hastighetssignalerna ligger kvar i den. Om inte. så har du råkat ut för samma fel som jag - det vill säga bortsopade ur databasen. Sånt ska inte kunna ske - och får inte ske. Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... men TS2012 var ett försök av N3V att komma "ifatt och förbi" andra simulatortillverkare genom att introducera "MULTIKÖRNING". Tyvärr ägnades väl all tid åt att får "Multiplayer" att fungera - vilket det väl aldrig gjorde(?)
Allt annat fick väl bli TS2009-standard, utan fixar ? Och se vad vi fick! Alla väntar vi med bävan och oro på TANE (nästa lyft) med lövskuggor på rullande materiel. Men vi är väl alla väl "luttrade" vid det här laget !?
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Samtidigt så tror jag nog att TANE helt enkelt är nödvändigt. Som vi tydligt ser i TS2012 så har nuvarande motor nått vägs ände. Detta innebär att man koncentrerar sig på tjafs som är enkelt att lägga till (multiplayer) och som man ändå inte gör fullt ut (allt måste ligga på DLS). |
|
![]() |
![]() |