![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tappade sugen lite grann efter att jag ifjol misslyckades med att modellera en häst, men nu har jag gått mina principer till trots och hittat ett godtyckligt gratisobjekt (som visserligen behöver banta lite
![]() Så i någon utsträckning är man tillbaka på banan.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... att du är tillbaks!!!
Det blir nog en värdig nordsvensk dragare till din släpa när du ryktat den och selat på ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Man kan alltid hoppas!
Tills vidare får vår gamla (och lågdetaljerade) favorit-hjullastarförare Kurt demonstrera hur man sitter när man tomkör på långa transportsträckor iförda sina skamligt tidsopassande kläder ![]() Huruvida Kurt kommer få sig en Makeover och satt att frysa ändan av sig i de norrländska skogarna eller om någon annan får det jobbet, det får framtiden utvisa ![]()