![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Snart dags för nytt släpp av trävagnspaketet. 2 st. nya vagnar och uppdatering av de tidigare. På Banbyggarna snart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Åhh så fantastiskt!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Härligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Dessa två vagnar blir det som är nya i paketet den här gången. C3d 2318 är en med lite sliten teakpanel, medan C3d 2114 är ganska fräsch plåtpanel. Totalt 5 st. vagnar. Inte sista uppdateringen, det finns mer o göra på vagnarna och nya vagnar, men det är passande med ett släpp nu tycker jag.
![]() Senast redigerad av Mazz den 2014-09-25 klockan 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Då ligger paketet på Banbyggarna nu. Det här paketet kommer fortsätta att bara innehålla 2-axliga personvagnar, så i planeringen ligger typ CF4, C3a osv för detta paket.
Paket 2 kommer innehålla boggivagnar med öppna plattformar t.ex BCo5 och paket 3 kommer innehålla boggivagnar med inbyggda plattformar t.ex BCo9. Nu är bara frågan vad man ska roa sig med härnäst... ![]() Senast redigerad av Mazz den 2014-09-26 klockan 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Mycket fina vagnar Mazz, tack så mycket!
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2013
|
![]()
Jättefint Mazz! Tack!
![]()