![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2013
|
![]() Citat:
Just nu sitter jag i vårt fritidshus och har inte tillgång till mina filer. Men jag kan återkomma med en liten guide på söndag kväll när jag kommer hem. Track rules som du kan använda som förlaga hittar du hos flera Providers i mappen: .../SteamApps/common/Railworks/Assets/[Provider] t.ex. Kuju/[Product] t.ex. RailSimulator/RailNetwork/TrackRules/xxxxx.bin Under din egen [Provider/Product]-mapp måste du alltså skapa mapparna [RailNetwork/TrackRules] där du lägger in din redigerade Track Rule med nytt namn. Kom ihåg att ändra "DisplayName" i Track-rulen så att du hittar din egen track-rule i Editorn.
_____________ MVH Stenne Kör TS2015 Bygger på Bånghammar-Klotens Järnväg (BKJ) Senast redigerad av Stenne den 2015-01-30 klockan 13:40. Anledning: komplettering |
|
![]() |
![]() |