![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Borawia-tråden är inte borta, Dave sa att han ska stänga alla forum allt eftersom, sen ligger dom gömda tills vidare. Han tar bara bort allt om han och hans ISP inte kan homma till ett resolut beslut...
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2015-05-30 klockan 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Aha, ja det var ju positivt i alla fall.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hoppas sidan överlever! Det handlar om en person som kräver av adm ursäkt, tror jag som uppfattat rätt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-05-30 klockan 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Personen i fråga lyckades få en advokat och hotade att stämma adm och ALLA medlemmar som läste tråden som startade allt.
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag kollade om det är åter öppnad igen. Den är tillbaka! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Jag försökte komma in i Elvas tower för att läsa lite om Open Rails - deras hemsida är ju inte den bästa för att få information.
Men jag kommer inte in i Elvas tower. Jag får bara att jag inte har behörighet. Så jag skapade ett konto (hade inget). Det gick bra men jag ser fortfarande inget innehåll. Så är det verkligen öppnat igen? Det känns som att det är låst och dött.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |