![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Pengar, pengar, bara pengar är det handlar om. Folk jagar efter pengar. Så det är problem i världen.
Enda sättet är stanna upp och fundera på vad vi gör egentligen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Idag skulle jag äntligen få tillträde till min nya lägenhet. Flyttlasset var på väg, jag betalade hos mäklaren och fick nycklarna. Chocken kom då jag steg över tröskeln. Då jag var på visningen var det tydligt att det behövde städas, men det var en hel del möbler kvar som dolde hur illa det faktiskt var. Både jag och mäklaren hade ju dessutom tagit för självklart att säljaren skulle ordna med städning.
Och nu menar jag inte att det var lite dammigt i hörnen eller så, utan verkligen totalt snusk. Det kan inte ha blivit städat på år och dag. I det skick det är nu går det helt enkelt inte att bo i lägenheten. Mäklaren bad mig ta bilder och nu letar vi desperat efter en städfirma. Otroligt nog är alla i stan uppbokade hela nästa vecka. Nu bor jag på hotell på obestämd framtid, vilket jag verkligen inte har råd med. Trött och arg blir man.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Bara ett att göra, ta tag i päronen. Om det var ditt eget barn som satt i den sitsen skulle du hjälpa med utan tvekan
![]() Hur många stjärnor har hotellet? Hoppas det finns en bra restaurant! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Ja, idag skulle det komma en tekniker och få liv i mitt bredband. Klockan 8 var det tal om. Nu har det ännu inte kommit någon och jag ska till jobbet om 5 minuter. Man blir lite sur, känns ganska kasst att betala för något som inte fungerar (halva månaden har gått sen jag beställde och jag har inte kunnat använda det alls...)!
![]()
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Telia. Mrn teknikern ät från annat bolag. Ska höra av mig till Telia och fråga angående betalning...
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Skitkul att ha kommit ner till runt 100 svenska faulty items i Trainz, och sen behöva köra en database repair och nu ha över 500 svenska faulty items som återigen ska fixas..
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Så i natt har någon gått loss för fullt i väntsalen, vänt uppåner på samtliga soptunnor, spridit ut innehållet över hela golvet och snuskat ner toaletten totalt. Man blir så förbannad, jag brukar vara lite stolt över att hålla det fint på stationen (sopar plattformen dagligen osv) så jag blir minst sagt sur när folk beter sig så idiotiskt.
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Man måste vara efterbliven för att kunne få njutning av att göra något sånt.
Personen som gjort detta har för mycket fritid, och mår dårligt med sig själv på det ena eller andra sätet. Syns något på video övervakningen? Perverst beteende. |
![]() |
![]() |