![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
TGOJ Bt loket ser snyggt och mycket bra ut Snyggt Jobbat Lennart !!!!!!!!
Hälsningar Kenta978 från TGOJ Huvud staden Eskilstuna
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Är det ingen mer än jag som har upptäckt att det ena kopplet (det bakre) är felvänt på Ma-loken??
Och dörrarna på det rev loket är fortfarande felflyttade (se bilden, gamla STW-loket till vä. (rätt), och det nya STL till hö. (fel), jag tolkade det som att det redan var fixat, enligt ett tidigare inlägg här i tråden (men jag är kanske ingen bra tolk, hehe). Har inte kunnat kolla på Ma-loken förens idag, därav det sena påpeket. EDIT: Jag har vänt kopplet rätt väg på loket på bilden, om det är nån som undrar.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2015-12-07 klockan 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Just det Ekan, jag snubblade över Bt, men det finns uppdaterade versioner av alla Ma-lok, med Vovvens Ljus och Ljudeffekter och förhoppningsvis rättade dörrar och texturer! Jag skall bara hinna skicka dom till Nordpolen så Tomtefar kan ladda upp dom innan Jul
![]()
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Vissa problem med Vovvens fantastiska ljus- och ljudeffekter återstår att lösa.
Under tiden gav jag mig på dörrfönster och frontlister. De runda sidofönstren är obetydligt för stora och det får de förbli. Dörrfönstren är i alla fall mindre (Jockes!?) och famfönstren ger ett något rundare intryck (Totte!?).
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Vovvens ljus- och ljudskript fungerar fullt ut i TS2010 & TS2012.
I TANE 78660 visas aldrig pantoblixtarna men väl kontaktorblixtarna i motorrummet och ljudet. Pantoblixtarna funkade i Sp1 Beta 3&4 men enl. Vovven inte i SP1 Beta 4.5 (antagligen slarv hos DevTeam?) Vi får väl hoppas att felet är rättat när SP1 Release kommer!? Loken är nu så stora att de spränger Taket för vad detta forum klarar, så jag kommer att ladda upp de 7 loken och de 2 hytterna i min Dropplåda så länge tills vi hittar nån bättre lösning.
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej lan!
Fönsterramen ser bättre ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Unknown Location: <kuid:67375:103028> = texture_asset <kuid:67375:103028> Unknown Location: <kuid:67375:103036> = texture_asset <kuid:67375:103036> Unknown Location: <kuid:67375:103041> = texture_asset <kuid:67375:103041>
![]() |