![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Riktigt kul att höra korvtiger!
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det var verkligen trevliga nyheter, korven
![]() Hoppas bara att inte nya SP1 HF1 kommer och ställer till det igen ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2015
|
![]()
Hej.
Ni har lyckats skapa mitt barndomshem i simulatorn .... kul upplevelse! ![]() Den går väl inte att använda den i 2010:an förstås. Ni får gärna ta fler bilder på stationshuset och kan ni " klicka in " KLUTMARK på stationsortsskylten vore det ju fantastiskt, glöm inte bara att också fylla i 1000 km fr. Stockholm. Expeditionen ligger på bottenplan och till vänster, från spåret räknat. Om epoken är 1950-tal heter stationskarlen Bengt Lidén och om det är en liten pojk som sitter på den trehjuliga trampdressinen ( på sidan om spåret )så är det förmodligen .... Jag. Ni som återger alla dessa fina objekt som nämns här ovan, när kan det bli aktuellt att använda... ligger det 1 år eller 2 år i framtiden ? Tillsvidare leker jag med det lilla jag har i svenskt , men så småningom kommer jag nog med i TANE - gänget, jag med. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Härliga nyheter. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Det är STORDÅD som Korvtiger utfört ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Strålande nyheter klockan 11 minuter över midnatt. Stort steg för ett svenskt TANE.
Samtidigt jag läste om Korvtigers stora insats drällde TANe build 81190 ner i datorn - nästan 360 mb stort paket. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Installerade den nya uppdateringen.
Fick ca: 40st Faulty på diverse svenska grejer. När jag gick in på View Errors and Warning på ett objekt för att kolla, så försvann objektet bland alla Faulty. Markerade då alla och gick till View Errors and Warning igen, då försvann även dessa objekt från Faulty. Så markera alla objekten på en gång och gå till View Errors and Warning, så slipper ni göra det på varje objekt.
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Både STL Source och mitt signalsäkerhetspaket finns nu att ladda ned för TANE:
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...079#post301079 http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...080#post301080