![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Netherlands
Inlägg: 27
|
![]()
i have trs 2012
and "Ledningsmarker Static" have build 3.1 Senast redigerad av tedje den 2016-08-09 klockan 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 31
|
![]()
für Tedje, evtl. hilft es ja
![]() ![]() Senast redigerad av ulipascha den 2016-08-09 klockan 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Netherlands
Inlägg: 27
|
![]()
ulipascha
what you have let to see me, that is the same what i have in the config |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Yes, we have been to lazy to bump the Trainz build number.
![]() However, it is pretty simple to make this work in TS20xx. The reason it doesn't work is because the texture is compressed using Run length encoding (RLE), which isn't supported by Trainz versions before TANE. Just open the texture in a graphics editor and save it as a .tga without any compression.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Netherlands
Inlägg: 27
|
![]()
I have open the texture in a graphics editor and save it as a .tga.
And it works now. Thank you for your helping. ![]() greetings, Tedje |
![]() |
![]() |