Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-10-01, 23:00   #12
Nils Blid
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
Standard

Den rödramade texten i screenshots en bit uppåt i tråden jämte screenshot ovan bekräftar att jag har helt rätt i mina onda aningar. Har man registrerat sig är man fast i dyngan.

Det är just dynga det handlar om. Man köper en vara utan att man informeras om att köpet handlar om en engångsprodukt - d v s köper man en Trainz-skiva kan man bara använda den en gång.

Men det finns en lösning. Kan man ta sig in i TrainzPortal kan man med hjälp av en "support ticket" kontakta skriftligt Support Trainz Portal.com. Försök inte - det finns inga svar på vad en support ticket är, vad den kostar och var man hitta biljetten.

Jag förtydligar: Köper man ett seriöst program (det finns många sådana) kan man spara installfilen och serienumret så länge avtalet gäller. I bekräftelsen finns adrss till hjälp.

Slutsatsen: N3v är ett oseriöst program.

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009