![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
![]()
Den rödramade texten i screenshots en bit uppåt i tråden jämte screenshot ovan bekräftar att jag har helt rätt i mina onda aningar. Har man registrerat sig är man fast i dyngan.
Det är just dynga det handlar om. Man köper en vara utan att man informeras om att köpet handlar om en engångsprodukt - d v s köper man en Trainz-skiva kan man bara använda den en gång. Men det finns en lösning. Kan man ta sig in i TrainzPortal kan man med hjälp av en "support ticket" kontakta skriftligt Support Trainz Portal.com. Försök inte - det finns inga svar på vad en support ticket är, vad den kostar och var man hitta biljetten. Jag förtydligar: Köper man ett seriöst program (det finns många sådana) kan man spara installfilen och serienumret så länge avtalet gäller. I bekräftelsen finns adrss till hjälp. Slutsatsen: N3v är ett oseriöst program. Nisse |
![]() |
![]() |