![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Glömde att säga att ditt jobb med vägskyltarna är mycket ambitiöst och verkligen användbart. Det är en gruva att gräva i för att få verklighetstrogna skyltar i vägsystemet. Synd att du inte hunnit fram till bokstaven X. Där finns ett som jag (och kanske fler) är intresserad av och det är "X1 Markeringspil". Den där rektangulära med gula pilar på blå botten som markerar skarp kurva. Finns en uppsjö på DLS och har något med Chevron i namnet, men de är antingen svart/vita (USA mest?) eller Svart/gula (Brittisk typ?).
Har försökt klona något och se om det går att ändra på. Visst, men då blir det knepigt med copyright därför att jag gör om hela skylten till "mitt" och dessutom kan jag inte gå in i .im-filen och ändra något där. Hälsningar