![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 345
|
![]()
En ny Beta version släpps i nästa vecka med bl.a. följande korrigeringar:
* Get Vertex Height tool and several others disabled by Fill Grid * Multi-board copy paste condenses objects onto a single baseboard * Plateau tool using incorrect height value * Named objects are not brought across in map merge * In cab keys stop working once outside the cab * The Driver Setup rule in sessions created using builds older than 88876 don't setup the player driver correctly * Tutorial 5 shows "InitBuffers: vertexBuffer is NULL" * Adding assets to a picklist doesn't flag TAD as modified * Undoing spline point deletion triggers NamedObjectTable command failure * Test Track - script error fixes * Adding an '&' in a picklist name causes TANE to "Not Respond" * Crash when selecting "Get Assets from the World" in Add Random scenery tool * T2AttachmentPointAnimated::Update> not attached to scene; can't update yet. * crash fix for nav Points Glädjande att de har rättat till felet med "outsideview", vilket egentligen var ett MÅSTE! |
![]() |
![]() |