![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Har lagt ned MYCKET tid på test av sista bygget 89566. Har problem med kommandona "run around train" och "couple to".
Min VÄL fungerande SP2 HNJ session på 2 timmar 48 minuter vill INTE gå igenom sista bygget. Får tyvärr krascher på ovan kommandon. Lok eller rälsbuss kraschar in i sista vagn och det varierar från gång till gång, alltså "intermittent" fel => Ibland fungerar det och nästa gång KRASCH. Dock har jag märkt att HC bussen råkar ut för denna mallör mer frekvent. Och då kanske 50 minuter in i sessionen. ![]() Inte så kul, eftersom sessionen är beroende av att alla tåg mer eller mindre måste vara igång och fungerande. Har nu skapat en test route/session åt N3v, som sänts över. Hoppas de finner ut nåt. En bild från en krasch med min test route: ![]() När jag själv testar denna test route, så blir det en krasch förr eller senare! PS. Från ett av de tidigare släppta Beta byggena gick min session igenom, Buildno 89384. Se mitt inlägg från 2017-08-27. Tillfälligt eller....??? TANE SP2 har jag testat många gånger med lyckat resultat av HNJ sessionen. |
![]() |
![]() |