![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Vill bara påpeka att STCC (1) och STCC 2 har rent ut sagt usel kontroll, enligt min mening. I och för sig har jag bara testat ettan, men vad jag hört är tvåan lika dålig. Inte heller TOCA-spelen har egentligen haft någon kontroll att tala om. Vill man ha körkänsla i massor så är det Colin McRae Rally 2.0/3.0 som gäller.
Kul att du uppskattade demon, Pson. Vi får hoppas att Codemasters gör TOCA Race Driver till ett realistiskt spel, och inte till ett arkadspel som de tidigare har envisats med att göra (i TOCA-serien). ____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net Edited by - niofem on 05 March 2003 20:09:23 |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med sparningar i Driver | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-01-31 16:29 |
Race! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-16 16:22 |
Gamla hederliga Toca 2 | Pson | Off-topic | 11 | 2002-08-16 11:55 |
Driver klarade inte 135 rutor. | 3L | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2002-05-07 10:44 |