![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Såg i railworksamerica att man tror att det är drygt 200000 ägare av TSW i konsoler (TSW PS4 X-box)
Samt drygt 100000 i Pc miljö. Så enligt detta är konsoler större än Pc. Liten kul video i bilkörning i TSW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Matt svarade så här om Editorn Länk
A large part of Train Simulator is its support for third-party content and modding support, as well as its in-game scenario editor. We know you are working on an editor for Train Sim World - will we see it being launched in 2020? Work on the editor for Train Sim World is ongoing, and is currently in a closed Beta phase. There’s more work to be done before it’s ready, and we hope to be able to share more with players in the near future. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
<hoppas dock att bli tillrättavisad att det här är fantastiskt positivt> |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Den är inte nedlagt i varje fall som jag trodde ett tag.
Har för mig att det var Alpha version för ett år sedan nu är det closed Beta och då är det ju rätt nära release. enligt nedan länk. Så jag tror under 2020 har vi den. Men de säger ingen tidtabell och är rätt tyst om den så man vet inte. Länk Senast redigerad av jorgen3 den 2019-12-20 klockan 23:17. |
![]() |
![]() |