![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Nej, inte alls en dum idé.
Man kan se banan på två sätt, enligt mitt sätt att se på Trainz: försöka vara så nära originalet som möjligt, eller låta fantasin flöda och det blir en alldeles egen värld. Nu är det så att jag precis köpt en ny "game laptop" då mina äldre två datorer gått i pension. I denna nya finns det kraft (!) så, nu ska det bli max inställningar! ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Tack för svar. Det låter bra, lycka till med "kraften" ;-)
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Hej
Efter sju sorger och åtta bedrövelser, så lyckades jag fixa dit en bro istället för dom konstiga rören... ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Mycket snyggt !
![]()
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Hej
Så här två år efter, är det någon som fått installerat min version av WNJ-expanded? Har någon lyckats köra tåg på rutten ? Om jag bara fick lite hjälp med packningen så skulle jag ju kunna lägga upp rutten igen. Original-Filerna finns inte på "mediafire.com" längre, kollade det i dag. Kanske om någon av er har fått rutten att fungera, med alla objekt mm, hör gärna av er till mig då ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
Tja, Hade gärna haft den men missade att ladda hem den..
![]()
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Hej
Jag har kvar rutten på min dator, i simulatorn, men jag vet inte hur man ska distribuera den. Dom två år gamla filerna är borta från min dator, men dom funkade ju inte ändå, det fattades en massa texturer mm. Men det hade varit kul om rutten hade fått en chans till