![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
Ort: Gävle
Inlägg: 163
|
![]()
Otroligt snyggt texturerad tender
![]() Är lite nyfiken på hur många material/texturer du använt för loket,tendern och interiören och storlek på texturerna och hur du tänker vad gäller frame rate vs. utseende. När jag kollat på GDennish PB15 så verkar han ha använt många stora texturer, vilket ju definitivt skulle göra att modellen skulle se väldig fin ut i Trainz, men samtidigt väl skulle påverka "frame raten" negativt. Tack för utförlig förklaring av flammorna, nu tror jag att jag (trögskallen) fattat hur det fungerar. Det som fortfarande jag har lite funderingar om är, om attachmentsen. Varje "flame0, 1 etc till 8 har ju sin egen attachement, men sen funderar jag på det där med att sätta ut 10 st. flame-mesh i fyrboxen ![]() |
![]() |
![]() |