|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#11 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 1 901
|
Tack så mycket hörni!
![]() Trots att vi är mitt uppe i att packa inför en flytt, så finns det ibland tid (läs: nattetid ) för Trainz! Idag har jag planterat en massa skog, plöjt en massa åkrar och försökt fundera ut mer om hur signalerna och sådant stått placerat.![]() En jobbar, och 3 tittar på, precis som det ska vara! Justering av semaforen som prydde infarten till Läggesta fram till rätt sent (80-tal?).En fundering på den, enligt denna schematiska spårplan fanns det bara försignal från Södertälje, kan det stämma? Hade inte alla infartssignaler en egen försignal? ![]() Stora Sundby Herrgård, med den rätt nya vägbron i Läggesta. ![]() Liten äng som fanns/finns här. ![]() Stora Sundby herrgård. Men nu blir det gonatt, imorgon vankas överliggning i TGOJ-land!
__________________
//Joakim Wahlberg |
|
|
|