![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#34 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kul å höra att du känner igen dig på bilderna, det är ju.. målet
![]() Byggt vidare, färdigställt spåren och kontaktledningen hela vägen till Ulfhäll lastplats. Tyvärr lyckas jag dock inte göra ena signalen till en linjeplatsignal? Klickar i det som alternativ, men den hoppar bara tillbaka till att vara mellansignal. Men det kanske inte gör så mycket? ![]() Stationsområdet i Strängnäs, nu med lite hus och färdigställd kontaktledning. ![]() Försökte få till nån typ av sluttning precis vid kurvan in till Strängnäs. Många olika nivåskillnader.. ![]() Ulfhäll, spåret närmast ledde till Kabi, en läkemedelsindustri. Bortre spåret ledde till A-betong, som finns kvar på platsen än idag. Några industrispår finns dock inte kvar idag. Översikt spår, växlar, signaler, ställverk. ![]() Närbild på spåren till A-betong. Om elektrifieringen någonsin användes lyckas jag inte lista ut, men på alla bilder jag sett så har diesellok använts. ![]()