![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har fått tillstånd och nu finns min ommålning av K4000 till A32 hos Banbyggarna!
Det är 2 vagnar på tvärbanan jag målat. En på väg till Alvik och en på väg till Sickla Udde. Vissa saker stämmer inte riktigt, ett dörrpar för mycket och inga halvmånar till dörrfönster, men sånt kanske ni kan fixa själva!? Har skrivit till i texten (under bilden!) att denna vagn också används på Nockebybanan och i framtiden, säkert kommer användas på Lidingöbanan och (om den byggs om?) Saltsjöbanan..... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nästan en Itino | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-11-02 21:43 |
Linx är nästan färdigt :-) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-06-23 13:06 |
Tips på "nästan" riktiga hytten...(Rc loken) | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-30 18:52 |
Superdetaljerad BR44? Nja, nästan. | Ferengi | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-08-19 17:27 |
Stockholms 13:e A32:a | Mikael | Off-topic | 0 | 2002-05-26 12:16 |