![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citat:
"Efter att ha blivit utsatt för ännu en stöld av mitt material, och efter det utsatts för upprepade förolämpningar för att jag velat hävda min rätt, har jag tröttnat på det här. Så allt mitt Trainsim-material har tagits bort. Mina vagnar och annat kan inte längre laddas ner. Tack för den tid som var, den var lärorik om inte annat. Jag har bland annat lärt mig en hel del om hur småaktigt och snyltande folk kan vara....." Så det blir nog svårt att få tag i hans vagnar... ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Gubbar till Gmax efterlyses. | LokKalle | 3D-design - Trainz | 1 | 2004-11-02 18:32 |
Tutorals til lokexport efterlyses | LokKalle | 3D-design - Trainz | 3 | 2003-11-10 22:14 |
Efterlyses 2 | knasen | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-09-23 19:48 |
InredningsMateriel till Y7 Y6 efterlyses av LokKal | LokKalle | 3D-design - Trainz | 6 | 2003-08-03 18:38 |
3d-modeller som efterlyses... | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-11-05 10:40 |