![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag vet inte hur du öppnar objekten. Men i alla fall så öppnar du TGATool2 och väljer filobjekt. Sen finns som heter Prefs som söker till Paintprogrammet ( ligger i C:Windows\system32 ). Sen klickar du Send Main image to Editor vid Image och då överförs objekten till Paint. När du målat klart sparar du den i Paint och avslutar Paint återgår du till TGATool2. Vid Image klickar du Reload after Edit, sen sparar du och till slut vid Export klickar du Ace (alpha). Jag tror det skulle gå så. Lycka till. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 14:49 |
Varför går inte min rutt att öppna? | bobjörk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-10-16 01:49 |
Varför funkar inte länkarna??? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-09-16 20:42 |
Varför kan man inte maila sörre filer ppå hotmail. | prymikom | Off-topic | 1 | 2002-09-08 01:28 |
Varför byter ni inte tillbaka till dom fina färger | Hawk | Off-topic | 2 | 2002-08-23 00:27 |