![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det ingen som installerat Pursches patch?
Eller vågar ni inte nu, efter jag gick ut med varningen? Det vore synd om ni inte installerar den, för rutten blir så mycket bättre med svenska signaler och tavlor! Men som jag sa förut, så ta en Backup av rutten först. Jag och Pursche hittar inget fel på patchen, men backup bör man alltid ta, innan man lägger in nått nytt. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
KMJ version 4.0 | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 68 | 2004-11-11 14:29 |
Kommer lämna forumet.... | DJ Clinton | Off-topic | 10 | 2004-07-22 21:28 |
NTB.....kommer INTE att öppna DANMARK | alaska | Virtuella Tågbolag | 28 | 2004-05-01 12:13 |
Greg Lane om Trainz framtid! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-02-09 11:47 |
Öppet brev från Aurans VD Greg Lane | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-11-08 21:56 |