![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
Förarna har kommit och trafiken flyter på denna vecka. Om man tittar till verkligheten så kanske Connex inte borde ha vunnit någon trafik om man skulle ha jämfört med deras 'debackel' i England. I Tyskland däremot så sköter de sig bra. Jag vill också tillägga att SJ ställer in tåg varje vecka pga personalbrist. Bland annat i Dalarna med Tåg i bergslagen.
Jag litar på att NER klarar de transporter som man vill köra i framtiden. M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
NTB söker gods uppdrag. | alaska | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-04-30 11:46 |
SGTK....söker lakerare. | alaska | Virtuella Tågbolag | 3 | 2004-04-25 09:34 |
jag söker nya tåg till msts Rc4 X2000 intercity | seahawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-15 15:31 |
Kuju söker fortfarande folk | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-04 23:27 |
Söker bilder på SJ X2000. | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-09-16 21:14 |