![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2004
|
![]()
Växeltunga?? Är det den lilla grejen som rör på sig??
Jag har precis laddat ner och börjat testa. Har lyckats med "vanliga" växlar enligt instruktionerna. MEN dessa f-b kors (single slip och dubble slip)! Får fram ljudet men ingen animation. Enligt instruktionerna så måste båda dessa, single-/dubble- slip, kodas. Det finns ett avsnitt som heter "Coding Junctions". Enligt denna så är det viktigt att man namnsätter växeln på likartat sätt. Här kör jag fast. Förstår vad som står men kan för lite om Trainz för att omsätta i praktik. Kanske vi kan hjälpa varandra? Richard |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 12:04 |
Verklighetstrogrna växlar och korningar? | lan | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-02-29 19:49 |
Snygga växlar, korsningar och spår | lan | 3D-design - Trainz | 3 | 2003-09-16 08:10 |
Tåg spårar ur, fel växlar läggs om... | Pelle E | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-08 21:33 |
Hjälp, hur gör jag. Växlar. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2003-01-12 14:41 |