![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Joel, det har hänt med vissa filer att just detta inträffat.
Antingen för att det är något fel på filen eller något som jag förbisett. Mitt första råd är att se till att du har senaste versionen då jag uppdaterat programmen ett par gånger med rättningar och förbättringar. Har du fortfarande problem kan du maila mig en kopia på filen så ska jag undersöka saken och se om den är fel på något sätt eller om mitt program behöver rättas. /Okrasa okrasa @ xtracks.tk www.xtracks.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang SMS filer?? | Lasse Eldare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-09-19 20:33 |
En fråga angående ny rälstextur | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-05 20:50 |
Fråga till admins angående downloads. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-09-15 00:07 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |