![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det finns ett stort gammalt slagskep i hamnen bredvid nya operahuset typ som jag tror tar emot besök om sommaren tyvärr har jag glömt namnet på den. Sen har du alltid de kungliga slotten, Amalienborg brukar ha tillfälliga utställningar sen har du Skattkammaren i ja vad heter slottet.... Det ligger i en park och heter som Parken :-) Så finns det ett slott till som är Lite äldre som jag också glömt namnet på mitt i stan [:I] Så vill du inte missa att åka nya förarlösa t-banan heller alla vad 7 stationerna...
![]() Mvh Stefan |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 02:32 |
Med destination Köpenhamn [Bilder] | Pson | Off-topic | 4 | 2004-04-07 13:45 |
Det går inte att göra con filer. | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2002-11-04 14:49 |
Göra byggander och lok | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-09-25 20:25 |