![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Ja, textureringen var nog det knepigaste så här långt, tur att det finns tuturials både här och lite varstans annars hadde jag sett i kors bland alla knappar
![]() Tycker det känns onödigt att göra en "hel" textur för en yta som bara skall fyllas med samma material, måste gå att få en mindre bild som "tile" på nån vänster. För att förtydliga så är det endast lastbryggan jag gör modellen till, byggnaderna bakom har jag bara reskinnat ![]() Kan jag bara få rätt med att lastkön uppdateras med, retfullt när man inte vet felet! /MVH Patrik |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ProtoLARS CDK | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-02-24 18:48 |
3D modell av Tvärbanan i Stockholm | aseton | Lokaltrafik | 1 | 2004-04-15 11:59 |
Första aktiviteterna.... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-28 10:58 |
Vad tycker ni om min första 3D modell? | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2002-06-14 17:25 |