![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Stort Tack Bengan!!!
Nu har jag jobb hela helgen. Fick en stund över från Misse innan Vi skall äta å se på Så skall det låta. Fick mitt medlemsskap i Svenska Motorbagnsklubben idag. Skall läsa igenom stadgarna och kika lite i tidningen de skickade med. Det kan nog vara roligt att vara med där. 200:- årsavgift. Billigt. De anordnar mycket resor med Y7 bl:a och så får man vara med på en hel del annat kul och intressant. Skall försöka hänga med där lite och kanske få lite bilder från Y7. Vem vet. Kanske kan man få se en manövervagn inredd som resturangvagn. Du är väll redan medlem där antar jag. Tänkte väll det. ![]() Kalle PS Har du hunnit med att kolla på IM filerna jag skickade. Fungerade de som det var tänkt. DS KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ang få bort lok | bjrn | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-10-26 15:34 |
Hur tar man bort aktiviteter? | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-04-10 18:47 |
Problem med spår i TRS2004: går inte att ta bort | rojo75 | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2004-01-08 12:13 |
Gamla versioner, kan man ta bort dem? | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-01-10 12:34 |
Undrar om man kan ta bort basebords | Yzerman | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2002-06-02 00:11 |