![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Vi struntar i tävlingen och fotar och sätter bara bilder och kollar... Jag kan börja med en sak... Här är ett foto när jag satt i Högtorget och häcka...
![]() Senast redigerad av Crippan den 2005-04-24 klockan 12:08. Anledning: Det gick och ladda upp bilden och glömde besvara, Bålsta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Menar du att vi ska sätta in bilder i denna tråd?
Det tillhör väl för det första forumet "Allmänt om järnvägar och tåg!" och sen tycker jag att man kan skapa egna trådar med sina bilder i, det är roligare tycker jag.
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kolla vad dom gjort där!! Klaga på dom istället då!! ![]() ![]() Senast redigerad av Crippan den 2005-04-24 klockan 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Bilden är suverän! Men nästa gång bör
du använda sidan som vfp420b föreslog ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Crippan, dags för dig och dricka lite kallt vatten, lägga dig i sängen och sova en stund?
Du behöver inte hetsa upp dig för minsta lilla sak, och det där handlar förresten om en helt annan sak, nämligen flyg. Det finns ingen flygavdelning, och för att inte totalt översvämma off-topic forumet startades den tråden.
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2005-04-24 klockan 14:51. Anledning: Stavfel..*suck* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Så jag ger dig tillbaka vattnet och du får lite sömnpulver av mig ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Det är som sagt en tråd för bara flygbilder, tågbilder har en egen avdelning då det är ett forum som handlar om tåg och tågsimulatorer! ![]() Nu är jag absolut inte någon admin eller moderator men jag tycker det börjar bli många tråkiga inlägg från din sida, kanske man kan få se en mer mogen atityd? ![]() P.s. Varför täckte du över ansiktet med svart, räknar du med att någon ska komma och slå ner dig eller bara rädd för att polisen ska kunna identifiera dig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() Måste hålla med Olaf om att skriva ordentligt, inte "skräp"-inlägg.
![]() |