![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hei jeg har et problem med refruten til xtracks da jeg får meldingen " No shape data" for den skinnen som det er en grønn farge ved?
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Vadå menar du, grön färg? Har du inget namn på spåret?
Den enda gröna färg där finnes förutom "gräset" är den gröna pyramid som markerar dynamiskt spår. Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är lättare att hjälpa till om man vet vad spåret heter!?
Dynamiska spår borde du inte behöva använda, då du bygger med xtracks. Dom bör användas så lite som möjligt och helst inte alls! Vad är det för spår längst till höger i bild? Dom ser inte ut som dom andra...är det dom som krånglar?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hei det er dynamisk spor sikkert derfor jeg ikke får opp noe shape data på den. Da får jeg prøve å finne på noe annet med det krysset jeg skal lage.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hei bildet er fra demo ruten til xtracks da jeg tengte å bruke det krysset som er der. Det er det sporet til høyre med den grønne pyramiden som krangler.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hei takk for svaret.
![]()