![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Vill tacka Deskgrunt som gjort det möjligt för mig att komma igång.
Men innan jag insåg att det var den gröna triangeln som talade om att objektet var inlagt sa jag så mycket fula saker att pastorn vår har flytt. Att sedan peta in 20 Gb i eländet tog sin rimliga tid och skall man sedan ändra allt lär man knappast vara klar fören nästa version kommer. Det jag saknar mäst är spåren, det känns lite konstigt att fara fram "spårlöst" Hur skall alla orka justera allting?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Finns inte längre Lars Humpyard kit att ladda hem? Jag skulle vilja ha den senaste versionen. Jag tror att jag har någon mycket tidig version.
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har inte ens provat den i TRS2006, då den inte fungerade.
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006