![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Några till...
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har ju glömt att visa hur autobahn ser ut nu... Försökte mig på skarvarna med svart "gegga", men det blev inte bra, så jag struntar i det.
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Underbara bilder, inte för att man längtar tillbaka men visst är det en enorm klick nostalgi
![]() Ser mycket bra ut! Kommer du att använda dom Östtyska höghusen från smalspårsrutten?
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar! Kul att bilderna ger en nostalgi-kick...
Finns dom husen att ladda ner nånstans? Hittar du (eller nån annan) nått som skulle passa i rutten, så säg gärna till!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jo jag bara tänkte när jag såg bilderna.....tycker jag känner igen dom ![]() MVH Kenneth
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
En duktig målare sökes!
Om nån har lust, så skulle jag behöva hjälp med att matta ner och "vädra" objekt. Du gör bara så mycket du själv vill och du blir såklart omnämnd i readme-filen. Intresserad? Skicka mig ett PM!
![]() |
#7 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har bara en fråga, vilken smalspårsrutt är det? MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#9 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hitta en plats för flygplatsen, så jag skred till verket...
Ville inte använda texrrtex som landningsbana, så det blev sådär (inte riktigt nöjd!). Helst skulle man haft landningsbana, taxibanor m.m., som ett objekt. Det hade vart perfekt!
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Björne: Jag tog och zippa upp Weißeritzgrundbahn och kolla readme-filen och bl.a. detta står:
Danksagung: Ich bedanke mich bei allen denjenigen, die mir die notwendigen Tipps, Hilfen usw. gegeben haben ! Als da wären: Kevin Steckel (DerSachse), der viele Vorschläge gegeben hat und die Strecke auf seiner HP hostet Marko Etzrodt (Etzi) für die Kontrolle der Strecke per TSUtils Don Quichotte (donq_be@yahoo.de) für die Optimierung der Framerate, einige Änderungen an den Envfiles, für die Konvertierung nach Xtrack3.14 mit den TSUtils von Carlos und das Packen der Strecke. "wnsg" für die Lösung einiger Objektprobleme German Railroads für die zur Verfügungstellung von Objekten Nu kan jag ingen tyska, men har han använt objekten från German Railroads????