![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Sparkfot den 2006-01-10 klockan 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Lite OT, men borde inte den här tråden liggga i 3D-design/Ommålningar???
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Idag rullade de nya ommålade vagnarna ut ur verkstan med nya loggan på sig.
Tack till Pierre som gjorde loggan åt mig och tack till Jimbo som hjälpte mig med omålningen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
S*it snyggt!!!
All beröm från mig! Tänkte bara en sak... Om du öppnar TGAtool så kan du ändra och lägga till Var den går mot. T.ex. på KMJ Skriver du Karlfors typ. Bara ett förslag av mig.
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ett par tips kunde vara att måla taket, buffertar och sådana detaljer i svart. Själva loggon tycker jag inte passar in men det är ju en smaksak det också!
Edit: Om du läser det jag skriver så står det att du borde måla tak, buffertar och detaljer som i verkligheten blir skitiga i Svar! ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-01-15 klockan 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Jag får se om tåget rullar in i verkstan en gång till eller om det får förbli blått. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Satte och lekte lite med en sida för Nordic Train. Du kan ju kolla på den. Bara att zippa upp på skrivbordet och dubbelklicka på index-filen!
Jag har lagt in fler rutter än ni kör på, men det är ju bara att skriva att ni för tillfället inte trafikerar dessa eller ta bort dom. Hur man fixar bokningen vet jag inte???? Upplägget för att bli växlare, lokförare och tågvärd med lönerna kanske kan göras bättre också!? Sen ska mer text in på sidorna och bilden på första sidan bör bytas mot en på ett NT-tåg...
![]() |
#10 | |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
Jag tycker du ska ha lite variation med vagnar, blir lite tråkigt om du bara har BF4 ![]() Jag skulle vilja ha med B2, BC2, BC4, S12, WL4, WL6. Senast redigerad av marcus_spelman den 2006-01-17 klockan 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |