![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Grymt snygg station Mazz, du verkar ju ha hur mycket som helst på gång!
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Mycket vackert Mazz! Svar på frågorna från mig. Perronger Nej! Jag har fått avskriva ett antal stationshus just för att perongerna inte passar spårplanen. Ramp Svårt, beror lite på hur man vill lägga stationen och om man vill ha bommar. Vill man ha stationen i mitte blir kan det bli problem. Uthus. Nja skulle isåfall helst se dem separata som en kompletring senare. Kan bli otympligt och ser heldre att stationen kommer ut snabbt. Om det hänger med uthus vill jag absolut ha dem separerade från stationen. Jobba på det set ut att bli kanon. Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack! Bra synpunkter!
![]() Då blir det såhär, inga perronger förutom det huset sitter fast i. Uthusen blir separata, så behöver det inte heller bli klart förrän senare. Rampen ner mot spåret har jag dock kvar, det är ju enkelt att lappa i den om man inte vill ha den. Textur-städning pågår, allt ovidkommande krafs ska såklart bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Mmmm jag vad snyggt!!!
Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mazz.
Vilken station, ett helt underbart bygge. Måste man leta reda på sitt gamla MSTS här hemma eller finns möjligheten att även kunna få denna underbara byggnad även till Trainz. Håller själv på med ett bygge, som är tänkt att gå från Stockholm_Enköping_Västerås och vidare uppåt Dalarna. Vid Tillberga, så hade jag tänkt mig en avstickare till Sala för gruvornas skull. Ditt stationshus skulle vara alldeles perfekt, när man kommer dit.