![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
På tal om det ja , då kanske dm3 hytten bör bli klar då? Men var fan kan man ladda ner dm3 loken nu? Jag har dom men jag tro inte att det finns så många mer som har dom på datorn. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men jag har Dm3 dag version klar. Men vart finns loken det var en Mats nått som gjorde dom. Kan man få tag i honom och få tillstånd att packa om loken med den nya hytten kanske? TW Senast redigerad av Lokförarn den 2006-03-09 klockan 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hej Man kan ju inte påstå att tråden som msts använder sej av är snygg !!! Den är onaturlig, med svängda trådar mm.( enligt mej, så ser den för jä**ig ut ) Bättre att man får välja själv, om man vill se tråden eller inte. Detta ställer man in under "OPTIONS", det påverkar då alla rutter med synlig tråd. Om en ruttbyggare har valt att göra tråden "osynlig", kan ju ha olika anledningar, typ att viss del av rutten är oelektrifierad, eller så tycker han att tråden är ful. Det en enkel sak att göra den synlig igen. Man öppnar ".TRK" filen med WordPad och ändrar raden där höjden av tråden syns t.ex (OverheadWireHeight ( 1000 ) ändrar man till typ. OverheadWireHeight ( 6 ), som vi har i Sverige. Vips så har man den fula tråden så den syns i spelet. Om man däremot ser tråden i en rutt och tycker det ser fult ut, så avbockar man helt enkelt detta under "OPTIONS" se bild ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-03-11 klockan 04:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
Det duger som argument
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
Funderar på var man kan hitta lite nya lok ?
Ja, europeiska alltså, någon ? Jag vet om the.train.de men finns det någon mer sida med lok, gärna diesel som passar till meråkerbananen. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
www.trainsi.no verkar vara en bra sida
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
Ja, jo jag vet det men nja lok överhuvud taget är
det lite ont om. El som diesel Jag vill gärna hitta lok med hytter om det finns. Vad gäller Norge så är det inte mycket. Men tack för svaret. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Förresten vad har hänt med The-Train.de ? kan inte plocka ner något det står överbelastat ??? TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |