![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag kan inte påstå att jag är speciellt duktig när det gäller att skapa snygga vyer och så, men jag är säker på att folk kommer att kunna göra mycket snygga saker i Trainz.
Så Karl, du kan vara lugn, även du kommer nog att kunna göra snygga banor ![]() /Fredrik Forumvärd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Beta testning efterfrågas | KMW | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2005-03-02 22:53 |
X2000 Photorealistic Beta Online! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-02-14 00:43 |
Linx activity för KMJ-route-v.2 (Beta) | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-10-22 16:33 |
Screenshots från Ultimate Trainz (beta) | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2002-09-26 18:58 |
Ännu mera TGV... (många bilder) | Dm3 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-22 22:55 |