|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
|
jag hade tur och hittade en riktigt gullig kattunge som växte och blev en stilig katt, hon kommer från en kattungeannons 1998 i gula tidningen, söt kattunge stod det och då visste jag att det var rätt katt.
Hon är lite egen av sej, men det är väl ett siamesdrag tror jag. Mvh Johnny Nilsson |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
Drar upp tråden med min kanin Vigor.
Suddig bild dock.
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-11-17 klockan 13:55. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Sigge ... en kramgo liten vän
![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
...Iza,är vårat husdjur. Mycket söt, eller hur?
|
|
|
#5 |
|
Lokförare
|
Räknas dammråttorna under sängen som husdjur?
![]() ![]() Nädå skämtåsido....det som jag räknar som husdjur är väl mammas och pappas Dvärgschnauzer Milo
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
[quote=Mulle]Räknas dammråttorna under sängen som husdjur?
![]() ![]() Om du kan dressera dom så kanske
|
|
|
#7 | |
|
Lokförare
|
[quote=Huffus]
Citat:
|
|
|
|
#8 | |
|
Hyttåksfettischist
|
Citat:
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() ![]() Doris - en blandras av mellanpudel och kinesisk nakenhund, busig och galen ![]() Vera och Estrella - två mysiga hittekatter som hade varit utan mat en längre tid när vi tog hand om dem. Hemskt att folk bara överger sina katter sådär! Vera, den svart/vita, var till en början väldigt reserverad och osäker, men nu riktigt kelig. Tänk vad ett nytt hem kan betyda för en hemlös katt! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hyttåksfettischist
|
Så här ser vår Tilda ut. Hon är en Dvärgschnauzer i färgen "peppar & salt".
![]() ![]()
|
|
|
|
#11 | |
|
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
|