![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag gillar inte dom nya polisbilarna...ser ut som leksaksbilar! Tacka vet jag när dom var målade svart och vitt och det fanns Plymouth Valliant och Dodge piketer. Det var tider det!
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
själv är jag lite svag för slanka italienskor...
![]() ![]() större version nedan http://www.seriouswheels.com/pics-20...-1920x1440.jpg iofs så har det ingenting med poliser i övrigt att göra.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tycker våra nya polisbilar ser rätt fräcka ut. Även om jag kanske hellre skulle se polisbilar i den version som Labonte visade. Då hade jag nog sökt mig till poliskåren direkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ja, det känns som att trafikpolisjobbet hade smällt lite högre än lokf-jobbet då...
![]() Jag kan förresten berätta att det är en hyffsat underbar bil att åka i... (jag har åkt i en sådan, dock ej polisversion...)
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-04-09 klockan 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Det är väl lite bådeoch. Bilarna ser inte så väldans bra ut men det duger.
Sen att det hjälper till att dom syns bättre är bara ett +. Å till de fina italienska polisbilarna, borde det inte vara ganska svårt att få in tjuven i baksätet ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nja nu har du ju missat poängen hur den italienska polisen gör
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem