![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
För övrigt så har väl Grand Nordic målningen funnit i högst ett år om jag inte minns fel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Medlem
|
![]() Citat:
SSG kolla även detta inlägg med färg bilder på Tmxen i Åstorp: http://217.197.57.186/forum/showpost...68&postcount=1 . Metal_Henke Du slutar aldrig att förvåna mig med dina lögner! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
|
![]()
Hehe en annan rätt kul och förvånande sak är att han verkar kunna skifta ålder väldigt mycket! Från att vara 10 till 14 till 27 osv.... Ovanligt med människor som kan reglera sin ålder, det önskar jag att jag att jag kunde, så kan man ju leva för evigt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem
|
![]()
1. Först en gata som leder till ett rätt icke-känt tågfotoställe:
2. Sedan har vi en siderodromolog i aktion. ![]() ![]()
![]() |
#67 |
Medlem
|
![]()
Frescati på andra bilden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
[quote=343kakaII]1. Först en gata som leder till ett rätt icke-känt tågfotoställe:
![]() riktigt fin bild där!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Den bilden var grym. Söder i Stockholm, och banan man fotar torde väl vara Saltis?
![]() |
#70 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Det är Frescati hpl på Roslagsbanan. Jag står och ska fota ankommande tåg från Näsby Park
![]() MVH Kristian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag tänkte på bilden med Volvon på, men det kanske är Frescati det med?
![]() |
#72 |
Medlem
|
![]()
Nej, det är i Slussen, och det ovanliga tågfotostället (men desto mer vanligt turistfotoställe) är Söder Mälarstrand där man har fri sikt till f.d. Cst 314.
![]() |
#73 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem
|
![]()