![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hejsan
Är en "gammal" man som nyss investerat i Trainz 2006, och har då naturligtvis en del frågor, mest då om DL och editeringar. Fråga 1 : Läste här att en laddat ned skivorna för svenska tåg, var gör man det ? Fråga 2 : Har laddat ner en del saker från Trainz hemsida , och då jag installerat dessa så har dom ju en del fel som då syns i CMP, min fråga här lyder då, hur fixar jag dessa, och hur vet jag var man fixar detta, t ex när jag laddade jag ner loket Krokodil, det var ju fel överallt (Edit ) ( Faulty ) och ( Missing Dependencies ) Hur fixar jag Edit, vet att man kan öppna för editera i explorer, och sedan i config, men var ser jag hur/var jag ändrar där, måste man vara programmera eller ![]() ![]() Fråga 3 : Var kan man hitta CAT maskiner som är "felfria", de på Trainz DL sida har en massa fel. En del frågetecken alltså, men hoppas på hjälp av den till synes kunniga personalen som härjar här ![]() Mvh Cabby |
![]() |
![]() |