![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
I Aurans nyhetsbrev 18/5 sägs att det nu äntligen bara är ett par veckor kvar innan SP 1 släpps. Hmmm...
De rekommenderar också att man skall spara allt custom content innan man graderar upp och det låter ju förnuftigt. De säger också att det är lämpligt att använda funktionen för att spara som finns i CMP. Jag har bara använt CMP för att installera nedladdningar hittills och undrar om det är archivefunktionen som avses för att spara? Jag skulle dels gärna vilja veta hur en backup bäst görs genom CMP, samtidigt som jag har för mig att jag någonstans i Aurans forum läst att det varit krångel med just archivefunktionen som ställt till stora problem för den som prövat. Kanske är det bäst att göra back-upen som jag gjort tidigare, genom att spara/bränna aktuella mappar? Tacksam för synpunkter! Håkan |
![]() |
![]() |