![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Idag blev det en cykeltur på den sommarfagra ön Hven. Här följer några bilder.
![]() Hvens gamla kyrka, S:t Ibbs kyrka hette den visst. Riktigt mysig var den. Den nya kyrkan (Allhelgonakyrkan) har avkristnats och blivit Tycho Brahe-museum istället. ![]() Underbart landskap på ön Hven. ![]() Den här bilden får sammanfatta ön Hven. Mycket raps på en ö mitt i havet... ![]() Lekte lite med skärpedjup på min väg mellan Kyrkbacken och Norreborg. ![]() Tro inte att jag tänkte lämna Hven utan bilder på lite kollektiva transportmedel (även om jag tog mig fram med cykel). Någon som kan se den andra bussen? ![]() ![]() ![]() Det blev en paparazzibild med. Det var Hvenfestivalen och det här medlemsrika (bara en bråkdel av bandet på bild, och hon nere till vänster i vit tröja är min syrra) bandet från Jönköpingstrakten medverkade. Nu skulle de ta samma båt som mig hem. Någon som kan säga bandets namn? ![]() Sammanfattning: En riktigt härlig dag mitt i sundet. Benen kändes som gelé efteråt, men vissa påstår ju att jag behöver träna så... ![]()