![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Tjenare! Finns det någon som har Marcus t44 modell?? Nedladdnings länken funkar inte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Har det löst sej med loket? Annars kan du prova att skicka ett PM till Marcus, så kanske han hjälper dej (eller till mej). Sen kan jag tala om att det kommer att komma uppdaterade modeller snart av T44:an, med bl.a nya målningar (och nya, bättre texturer på dom redan släppta), måste bara ackordera lite med Marcus först ![]() ![]() PS. Hade missat den här frågan, därav det sena svaret.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Okej låter toppen
![]() ![]() Vilka toppen modeller ni har gjort man blir imponerad ![]() ![]() / Gurkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Fast från början var jag bara ute efter betaverisionen utav T44an men nu när jag såg ni håller på med några projekt då är det värt att vänta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Vilken sajt länkde T44:an till? Det råkade inte vara Megaupload?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Om jag inte minns helt fel så har jag för mig att rapidshare har haft problem med SOPA samt STORA server problem så att en del av rapidshare har blivit "deletat". Men jag kanske har fel i detta sammanhang.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Stämmer nog ganska bra det. har ju lite fler spel på datan så gick in på en sida för Gta mods och tog länkar ifrån både rapid och mega men båda säger att filerna är borttagna ir att användaren lagt upp virusliknande filer.. Skumt men men :P
|
![]() |
![]() |